Friday, July 14, 2017

සුපිරිවදන්!


සෝෂල් මිඩියා වල කාලෙන් කාලෙට එක එක දේවල් වයිරල් යනවා.මේ දවස් වල "  සෙට් එකයි,අරකට හුරුවෙයන්  "එකයි නැගලම යනවා.ඉතිං  ට්විටර් ජනතාවත් ඕකට හෑෂ් ටැග්  එකක් හදලා හොද හොද ට්වීට් ටිකක් දාලා තිබුනා,ඒකෙන් ට්විට් ටිකක්  බ්ලොග් එකේ දාන්න හිතුනා,කියවලා බලන්න.
 මේ ලින්ක් එකට ගිහිං  ඔක්කොම ට්වීට්  ටික කියවන්න.මාරු ටිකක් තියෙනවා

වෙන උන් ගහපු පදවලට නටපු කාලේ ඉවරයි
-විශ්‍රාමික නැට්ටුවෙක්-

හිතක් පපුවක් නැති උනාට මුං මට හීලැයි අම්මේ
-ඇත්ගොව්වෙක්-

මිනිස්සු පිටින් පෙන්නන් ඉන්න මූණට වඩා ඇතුලාන්තය හුගාක් වෙනස්
-ශල්‍ය වෛද්‍යවරයෙක්-

පුලුවන් හැමවෙලේම හිනා වෙලා ඉන්නෙ හිතෙ ප්‍රශ්න නැති නිසා නෙමේ
-ගංජා වලට පෙම්බැදි තරුණයෙක්-

කපන්න ඕනේ උන් කපලා දාන්න දෙපාරක් හිතන්න එපා
-රජවාසලේ වධකයා-

පළිගන්න ගියේ ඉස්සර
දැන් කරන්නෙ පිළිගන්න එක
-පතාලය අතහැර පිලිගැනීමේ නිලධාරියෙක් වූ තරුණයෙක්-
සල්ලි නැති උනාට හීන නැති උනේ නෑ අම්මේ
-මුදල් පසුම්බිය නැති කරගත් තරුණ පුතෙක්-

කාගෙන් වත් ආදරේ බලෙන් ලබාගන්න එපා 
පස්සේ පසුතැවෙන්න වෙයි
-වෙන එකෙක්ගේ කෑල්ලට ලයින් දැමීමෙන් පසු රෝහල් ගතකල තරුණයෙක්-

ඔය අතින් අල්ලාගත්තේ අත් අරින්න බලාගෙන නෙමේ හොදේ
-හොරෙක් අත්වඩංගුවට ගත් කොස්තාපල් වරයෙක්-

තනිකම ගැන දන්නෙ තනිවෙච්ච එකා විතරයි
-තනිඅලියා-

හැමෝම එක පාරක යන්න පොරකද්දි මම හෙව්වේ වෙනස්ම පාරක්
-ටැෆික් එකේ හිරවුන රියදුරෙක්-

කවදා හරි දවසක රජවෙනවා එදාට ලග හිටපු උඹලා රාජසභාවට හරි ගන්නවා මචං
-යසලාලක තිස්ස කුමරු-

පුලුවන් හැමවෙලේම හිනා වෙලා ඉන්නෙ හිතෙ ප්‍රශ්න නැති නිසා නෙමේ
-ගංජා වලට පෙම්බැදි තරුණයෙක්-

අනුන්ගේ තනියට මං හිටියට මගේ තනියට මට මං විතරයි කියලා දන්නවා මචං
-රෝහල් සාත්තු සේවකයෙක්-

4 comments:

  1. සිතුවිලි සටහන් බ්ලොග් කියවනය - http://sithuwilisatahan.com/

    ReplyDelete
  2. මේ වනවිට ඔබේ නිර්මාණ බොහොමයක් රස විද තිබෙනවා . ඒවා විවිධ පරාස කරා යන අයුරු අපූරුයි . බ්ලොග් කලාවට අළුත් මට ඔබේ භාවිතය හොද අත්වැලක් . ඉඩක් ලැබුණොත් මගේ අහස් ගව්වෙන් එහා ලෝකයට ගොඩ වැදිලා අඩුපාඩු ලියන්න . වැඩි පිරිසකට මගේ නිර්මාණ රසවිදින්න උදව් කරන්න . ඔබට ජය
    http://ahasgawwenehalokaya.blogspot.com

    ReplyDelete

හිතට එන දෙයක් කියලා යන්න.ඒක විතරයි බ්ලොග් ලිවිලෙන් හම්බෙන එකම දේ .......